Witamy na naszej stronie - zaloguj się lub stwórz swoje konto

Infolinia: 52 379 78 67

Kategorie

Regulamin

Regulamin zamówień on-line

1. System zamówień on-line znajdujący się na stronie www.technika.bydgoszcz.pl prowadzony jest przez
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe TECHNIKA Michał Śliwicki. Siedziba firmy ul. Cieplicka 5, 85-377 Bydgoszcz, tel.: 52 379 78 67, e-mail: poczta@technika.bydgoszcz.pl, NIP 967-098-09-10

2. Prowadzimy sprzedaż hurtową i detaliczną.

3. Na zakupiony towar wystawiamy faktury VAT lup paragon fiskalny.

4. Zamówienia składane przez Internet są równoważne z zamówieniami złożonymi na piśmie lub e-mail.
- Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury.
- Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.
- Potwierdzenie zamówienia nastąpi w ciągu 1 dnia roboczego, a jego realizacja do 7 dni.
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u naszych dostawców. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji.

5. Obowiązującą formą płatności jest gotówka, pobranie lub przedpłata.

6. Ceny widoczne na stronie internetowej są cenami netto.

7. Klientowi który utworzył konto na stronie internetowej www.technika.bydgoszcz.pl zostaną przypisane indywidualne rabaty. Ceny netto po rabacie widoczne są po zalogowaniu. Rabaty nie są przypisane do klienta detalicznego.

8. Towar dostarczany jest własnym transportem, firmą kurierską GLS lub wskazaną przez kupującego(jeśli została dokonana przedpłata) z naszego magazynu lub magazynu producenta. W przypadku wskazania przez klienta firmy kurierskiej, klient sam ponosi odpowiedzialność za stan przesyłki. Nie wysyłamy towaru firmami pocztowymi.
- Koszty wysyłki: przedpłata 16,00 PLN netto, pobranie 25,00 PLN netto, przy zakupie powyżej 800 PLN netto pokrywamy koszty przesyłki, jeżeli jej waga nie przekracza 20 kg.

9. Gwarancja
- Gwarancja nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego prosimy zawsze sprawdzać stan przesyłki przy kurierze.
- Jeżeli po otrzymaniu towaru lub podczas użytkowania klient znajdzie w nim wady techniczne może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta produktu lub we wskazanych serwisach (dotyczy produktów objętych gwarancją producenta).
- Wysyłka bezpośrednio do producenta lub serwisu gwarancyjnego przyspieszy czas realizowania reklamacji.
- Do reklamowanego towaru należy dołączyć kopię faktury z dołączonym opisem reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru przez producenta. W niektórych przypadkach okres reklamacji może się wydłużyć, o czym klient zostanie poinformowany.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, hurtownia zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w hurtowni towary do wyboru.
- Hurtownia nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

10. Zagadnienia związane z prywatnością określa polityka prywatności.

11. Firma Technika nie ponosi odpowiedzialności za udostępnianie przez klienta swojego loginu i hasła osobom trzecim.

12. Wymienione w sklepie nazwy, znaki firmowe i towarowe są wyłącznie własnością ich właścicieli i są podane jedynie w celach informacyjnych.

13. Regulamin określa zasady składania zamówień on-line na stronie www.technika.bydgoszcz.pl. Złożenie zamówienia oznacza akceptację wszystkich postanowień zawartych w regulaminie. W sprawach nieujętych w regulaminie obowiązują aktualne przepisy prawa.

Regulamin programu lojalnościowego „Kupuj online i wyjedź na wakacje”

1. Program lojalnościowy skierowany jest dla nowych i obecnych klientów firmy TECHNIKA posiadających konto na stronie www.technika.bydgpszcz.pl

2. Nagrodami w programie lojalnościowym są bony wakacyjne ITAKA o wartości 2000 PLN i 5000 PLN oraz karty paliwowe o wartości 50 PLN i 100 PLN

3. Nagrody otrzymuje klient, który zbierze odpowiednią ilość punktów za zakupy w hurtowni internetowej www.technika.bydgoszcz.pl i zgłosi na adres e-mail poczta@technika.bydgoszcz.pl chęć otrzymania vouchera lub karty paliwowej.

4. Nagrody dostarczane są do 14 dni roboczych.

5. Nagrody nie otrzyma klient którego płatności są przeterminowane.

6. Punkty i nagrody:

każde 100 PLN netto = 1 punkt

1500 pkt. = voucher wakacyjny 5000 PLN

750 pkt. = voucher wakacyjny 2000 PLN

50 pkt. = karta paliwowa Orlen 100 PLN

30 pkt. = karta paliwowa Orlen 50 PLN

7. Punkty są ważne 365 dni. 

W sprawach nieujętych w regulaminie kontaktować można się telefonicznie pod numerem telefonu 52 379 78 67 lub e-mail poczta@technika.bydgoszcz.pl z panem Michałem Śliwickim.


Do góry

Newsletter